2014. július 20., vasárnap

Kritika #1 - The Madcap Girl

Hii, Girls!:) En_Payne vagyok, és -mint FB már említette- kritikát fogok írni. Meg is hoztam a blog első kritikáját, remélem segítek vele egy picit! :) Rendeljetek nyugodtan! 
Fontos!: 2014. Július 24 (Csütörtök)-Július 27(Vasárnap)-ig nem leszek aktív, csak FB lesz! 
Történet: Bájos Hamupipőke történet, ahol a reménytelen cselédlány beleszeret a gazdag fiú, s az viszonozza is. ((Hatalmas Disney rajongóként, ez az egyik kedvenc mesém:D)) Szóval a történet jó. Sajnálom, hogy ilyen rövid részeket írsz, és van köztük néhány semmitmondó is. Kevés helyesírási hibát vettem észre, ami a mai világban elég ritka, szerintem. Valamint a vesszők előtt szóközt hagysz, ami engem idegesít. 
Tanács: Most olvastam a 8. fejezetet és egy mondaton fennakadtam: "leparkoltam és az egyik személyzet megszólított mikor kiszálltam a kocsiból." Javítanám: leparkoltam és az egyik személyzetis/személyzeti tag/ alkalmazott megszólított, mikor kiszálltam a kocsiból. A személyzet szót többes számban használjuk. 
Mindenképpen írj hosszabb részeket, és néhány lehet eseménydúsabb is. Ügyelj a helyesírásra! A vessző előtt NEM kell szóköz! 
A történet tetszik, csak így tovább! 
10/7
xxx.En-Payne. 


2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kritikát és igyekszem nem használni szóközt a vessző előtt. Igyekszem minél hosszabb és élvezetes részekkel előállni. Köszönöm, hogy megmondtad, hogy a személyzet szót többesszámban használjuk. Még egyszer köszönöm a jó tanácsokat, igyekszem megfogadni őket!

    VálaszTörlés