2014. július 17., csütörtök

Rendezett képek #1 Teljes designek #1 Fejléc a 28. megrendelésre és magamnak

Négy rendezett kép sorozatot hoztam most, amit még régebben csináltam az Fb's blog design új szerkesztőjének En_Payne barátnőmnek (és az egyiket saját blogomra). Mai beszélgetésünk során feljött a blog, és megkérdezte, hogy lehet-e kritikaíró, én pedig örömmel igent mondtam rá. Szóval a kritikák nagy részét ő fogja írni, a designes részt én viszem majd. Ezen kívül hoztam képeket pár szintén régebben készült designről is. A legtöbb saját blogomhoz készült (volna), az utolsó pedig megrendelésre, és ezeken kívül két fejlécet is hoztam. +Figyelem! Szombattól (07.19.) szerdáig (07.23.) nem készítünk szerkesztéssel járó munkát, mivel nem leszek gép közelben. Szóval, ha a rendelésetek ma nem kerül fel, akkor csütörtöknél korábban nem is fog. Kritikát ettől függetlenül készítünk, és valószínűleg más jellegű bejegyzésekkel is találkoztok majd. Köszönöm a megértéseteket!:)

1. kép sorozat a Beside You című bloghoz:







2. kép sorozat a Way Back Into Love című bloghoz:







3. kép sorozat a Last Moments című bloghoz:







4. kép sorozat a Travelling the world című történethez (részlet - nem az összes kép):












Teljes designek:






Fejlécek:



by: #determinateFB







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése