2014. július 22., kedd

Kritika #2 - Secrets Of Empire


Hii, Girls!:) Megint itt vagyok. A következő kritikával. 
Remélem tetszik!:)



Történet: Azta. Iszonyat hosszú részek, remek megfogalmazás. Kevés-sőt, még annyi se – hiba. Egyetlen problémám van a dologgal; sok a szereplő és a szemszög. (Nem értem, mi az a G.L.?) Mikor olvastam, olyan volt mintha egy profi író, könyvét olvasnám. Nagyon ügyesek vagytok, nem tudok többet mondani.
10/9. (A sok szemszög összezavart)
Design: Egyszerű. Nem mintha ez baj lenne, sőt jobb is. A mostani blogok annyira giccsek, hogy az ember azt se tudja hova nézzen. Ez meg csak megbújik a maga szerénységével, így az olvasó a történetre koncentrál.
Mikor ránéztem a fejlécre, elgondolkoztam, hogy miért nincsenek rajta szereplők. Aztán megnéztem a szereplők listáját. Aha, nem férnének rá egyre.
A modulok betűtípusát megváltoztatnám valami egyszerűbbre.
Tanács: A  szereplők, olyan igénytelenül vannak felsorolva (szerintem). Rendeljetek rendezett képet, úgy szebb és egyszerűbb lesz.
10/8.   


20/17.  

xxx.En_Payne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése